Gislason glæder sig til Fionia Park

SAS Ligaen
Gislason glæder sig til Fionia Park
22-07-2009 14:47 af Morten Wamsler
16510
Gislason under onsdagens træning i Ådalen.

I søndagens SAS Ligapremiere gav OB debut til to nye spillere. Både Caca og Rurik Gislason blev skiftet ind i løbet af anden halvleg, og for Gislason var det tæt på, at han kunne krone debuten med en scoring efter et kontraløb over en hel banelængde.

- Det var dejligt at komme på banen. Det kunne have været fedt at score også, men det skal nok komme senere. Jeg skal prøve at lave flere af den slags løb, når jeg kommer i bedre form. Jeg vil gøre mit til at gøre en forskel. Jeg vil gerne være med til at afgøre kampe, og hvis det er den slags, der skal til, så gør jeg det, siger islændingen, der lørdag aften får sin første mulighed for at spille hjemmekamp på Fionia Park.

- Jeg husker Fionia Park som en rigtig svær udebane. Jeg har kun spillet der to gange, og der har jeg tabt til et bedre hold. Men nu er det min hjemmebane, og jeg er sikker på, at det bliver fantastisk at spille der, siger Gislason.

Modstanderen lørdag aften er SønderjyskE. Og selvom sønderjyderne spås til atter at skulle kæmpe for livet i rækken, så venter Gislason hård modstand.

- Det bliver en svær modstander. De vandt deres første kamp lidt overraskende, men de har et godt hold, som kæmper godt for hinanden. Det bliver svært for os, men vi viste også i Brøndby, at vi er i god form og kæmper godt, og jeg tror, at vi er et bedre fodboldhold, lyder det fra den nye OB’er, der kan se frem til et møde med landsmanden Sölvi Ottesen.

- Vi har spillet lidt sammen på U21-landsholdet og på A-landsholdet i Island. Han er en god fyr og først og fremmest en rigtig god forsvarsspiller. Han er hårdt, og det er svært at spille mod ham. Han er en irriterende modstander, slutter Rurik Gislason.

« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Höfundur

Guðni Guðnason
Guðni  Guðnason
odense Danmark grg@mail.dk
Mars 2024
S M Þ M F F L
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Heimsóknir

Flettingar

  • Í dag (29.3.): 0
  • Sl. sólarhring:
  • Sl. viku:
  • Frá upphafi: 0

Annað

  • Innlit í dag: 0
  • Innlit sl. viku:
  • Gestir í dag: 0
  • IP-tölur í dag: 0

Uppfært á 3 mín. fresti.
Skýringar

Tónlistarspilari

Helgi Björns & co. - Áfram FRAM

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband