Stolt og glad Rurik Gislason

SAS Ligaen
Stolt og glad Rurik Gislason
25-07-2009 19:36 af Interview: Sune Nissen - Tekst: Morten Wamsler
16532
Kampens spiller Rurik Gislason var bl.a. oplægger til OB's mål til 1-0 (foto: Erik Kempf)
For første gang i karrieren kunne Rurik Gislason løbe ind på Fionia Park som OB-spiller. Og islændingen var godt tilfreds med udfaldet af opgøret, som han havde ventet med stor spænding.

- Det var fint at komme i gang. Jeg har været meget spændt op til kampen, og det er virkelig sjovt at spille med så gode spillere, som der er på holdet. Det gør det også nemmere for mig at spille godt, sagde den islandske offensivspiller, der er faldet godt til i OB.

- Jeg synes, der er blevet taget godt imod mig, og det kunne ikke have været nemmere at komme ind i truppen. Alle er meget professionelle, og alle har hjulpet mig meget, lyder det fra Gislason, der blandt andet viste gode eksempler på sin tekniske kunnen, da han med brasilians-lignende driblinger satte en modstander af i første halvleg.

- Jeg prøver at gøre mit bedste hver gang, og nogle gange kommer der den slags ud af det. Men det er nemmere at spille, når man som hold er gode til at holde fast i bolden, og SønderjyskE så ud til at blive trætte til sidst. Og alt det er med til at gøre det lettere for en kantspiller som mig, lød det fra Gislason, der var lykkelig for fansenes kåring af ham som ”Man of the Match”.

- Det var en stor ære, og også fansene har taget rigtig godt imod mig. Jeg føler mig allerede som hjemme, og det er rigtig dejligt. Jeg gør mit bedste hver gang, og der var meget, der lykkedes i dag. Det gør det selvfølgelig ikke hver gang, og jeg er kun lige startet min træning efter sommerferien. I Viborg startede træningen først for to uger siden, så jeg tror, at min form bliver bedre endnu, sluttede han.

« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Höfundur

Guðni Guðnason
Guðni  Guðnason
odense Danmark grg@mail.dk
Apríl 2024
S M Þ M F F L
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Heimsóknir

Flettingar

  • Í dag (16.4.): 2
  • Sl. sólarhring: 3
  • Sl. viku: 5
  • Frá upphafi: 523

Annað

  • Innlit í dag: 2
  • Innlit sl. viku: 5
  • Gestir í dag: 2
  • IP-tölur í dag: 2

Uppfært á 3 mín. fresti.
Skýringar

Tónlistarspilari

Helgi Björns & co. - Áfram FRAM

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband